Särt barn har många namn


Toaletten, spegeln, jag har stirrat färdigt på den

Har bokat biljett till Vässan första helgen i december! Ni möter väl upp mig på stationen 05.00 fredag morgon? Tänkte väl det. Ser fram emot att återse alla saknade ansikten därhemma. Bianca, aka. Bentan, aka. Homokycklingen, har tränat på att laga mat och vika toapapper nästan hela kvällen. Så duktig så. Hon fyller ju trots allt vuxen imorrn, tro't den som vill. Själv försöker jag föryngra mig, så att jag kan åka billigare på bussen. Men det verkar vara lättare att bli äldre har jag förstått.
Nu låter vi matkoman övergå till sömn, som kommer övergå i morgondag fortare än ni hinner säga syltetøy.

Ha dé! /Kristina

Kommentarer
Postat av: sandra

3vligt att få se ditt ansikte igen ocksåååå!!!

2010-11-24 @ 00:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0